Sprzedaż potomków


Nadszedł ten czas dla hodowli Homestead. Pierwsza sprzedaż potomków. Są tam konie jedynie skokowe, po naszych najlepszych skoczkach, z dobrymi rodowodami. Myślę, że każdy znajdzie dla siebie coś interesującego.

Regulamin:
  1. Jedna osoba może starać się nawet o wszystkie konie.
  2. Jeśli jakiś koń Cię zainteresował, a ktoś już złożył na niego formularz - pisz śmiało. Zasada "kto pierwszy ten lepszy" nie wchodzi w grę.
  3. Ceny nie podlegają negocjacji.
  4. Banner obowiązkowy (na górze - po kliknięciu w zdjęcie link bezpośredni)
Formularz:
imię i nazwisko:
stajnia:
x.
imię konia:
dlaczego on?:

(kliknięcie w zdjęcie konia - galeria)

og. California Boy
Wild Instinct x Cephee
skoki CC-CS
2011
cena: 28 000H
og. Castle of Glass
Crooked Young x Glass Dolly (nvrt.)
skoki C
2011
cena: 22 000H

og. Powerless
Presley Boy x Paranoic Lusse
skoki CS
2011
cena: 22 000H

og. Let's Kill Your Happiness
Happiness x Let's Kill Tonight
skoki CC
2011
cena: 24 000H

kl. Hooray for Earth
Casual Affair x Last Night on Earth
skoki N-C
2011
cena: 25 000H

kl. Resurrected Rose
Resurrected Sun x Celtic Rose
skoki CC-CS
2011
cena: 21 000H

8 komentarzy:

  1. Formularz:
    imię i nazwisko: Milandres Mousher
    stajnia: aspera-ranch.blogspot.com
    x.
    imię konia: kl. Resurrected Rose
    dlaczego on?: Kasztanka <3 Dobry skokowiec... Po zdjęciach mogę wywnioskować że klacz po prostu lata nad tymi przeszkodami *o* Sprawia bardzo dobre wrażenie. Droga nie jest, a kiedy popatrzałam na te konie to od razu musiałam złożyć na nią formularz. Bardzo mi się podoba pod względem wyglądu jak i techniki skoku. Skacze wysokie klasy, co absolutnie jest świetne. Ogólnie to jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Formularz:
    imię i nazwisko: Ruby Lee
    stajnia: rubinova.blogspot.com
    x.
    imię konia: California Boy
    dlaczego on?: To naprawdę piękny, uzdolniony ogier. Widać, że świetnie skacze. Ma dobrą technikę, poprawnie się składa, co jak wiadomo jest bardzo ważne w tej dyscyplinie i całkiem nieźle baskiluje. Posiada ładną, prawidłową budowę. Myślę, że po karierze sportowej będzie świetnym reproduktorem, a jego potomstwo równie utalentowane co ojciec. Trochę bez sensu opisuję ogiera, jednak właśnie na to zwróciłam uwagę przy jego wyborze. California Boy bardzo mi się podoba i z przyjemnością rozpocznę z nim pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Formularz:
    imię i nazwisko: Hannah Evening
    stajnia: http://malinowe-wzgorze.blogspot.de
    x.
    imię konia: Resurrected Rose
    dlaczego on?: Weszłam na stronę i pierwsze co to w oczy rzucił mi się California Boy. Jednak oparłam mu się (a łatwo nie było, bo przepękny koń z niego!), ponieważ w swojej stajni mam wystarczającą ilość ogierów, ale za to mało klaczy. Teraz to na nich skupiam najbardziej swoją uwagę. Przesuwając myszką suwak w dół strony, miałam nadzieję, że i jakąś klacz wystawiłaś na sprzedaż. Na samym końcu moim oczom ukazała się cudna kasztanka! <3 Moja ulubiona maść, a do tego tak pięknie malowana! Wydaje się być taka delikatna (co dodaje jej naprawdę niesamowitego uroku :)) i drobna, ale jak widać na załączonych obrazkach w skokach ani trochę jej to nie przeszkadza! Uwielbiam takie konie. Ma naprawdę dobrą technikę, fajny baskil i super chowa podwozie. Patrząc na nią mam wrażenie, że lubi skakać i galopować po parkurze, a to dokładnie tak samo jak ja :). Własnie takich klaczy jak Resurrected Rose (pięknych i utalentowanych) szukam do swojej stajni ;). W tej rudej klaczy zauroczyłam się na 100% <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Formularz:
    imię i nazwisko: Olivia "Ruska" Stark
    stajnia: http://rosewood-ranch.blogspot.com/
    x.
    imię konia: Powerless
    dlaczego on?: Kiedy weszłam zerknąć na koniska, które zostały wystawione na sprzedaż obiecywałam sobie, że o żadnego nie będę się starać. No i za pierwszym razem najpierw się udało, chociaż ten ogier zdecydowanie zwrócił moją uwagę. Godzinę później wróciłam, był 1 komentarz, ale nie o niego. W sumie miałam nadzieję, że ktoś inny się nim zainteresuje, bo znając siebie, wiedziałam, że w końcu napiszę ten formularz...
    No ale nic. Po którejś tam wizycie i którymś tam obejrzeniu galerii dałam sobie spokój z asertywnością. Przecież on jest taki piękny! :D
    Nie mogę się na niego napatrzeć i nawet teraz ciągle zerkam na zdjęcia. Strasznie podoba mi się odmiana na jego głowie, jest oryginalna i bardzo ładna. Ogólnie ogierek zachwyca urodą. Ale nie tylko! O nie. Powerless świetnie prezentuje się na parkurze i według mnie idealnie wpasowałby się do mojego stadka. :)
    Dzisiaj zgłaszam swoje koniska na zawody skokowe i zdałam sobie sprawę, że mam tylko 1 konia skaczącego jakieś wyższe klasy. To chyba był ten moment, kiedy wróciłam tu do Was by napisać formularz. ;D
    Znam jego ojca, Presley to kawał diabła, ale Power wygląda na spokojnego. Chciałabym się przekonać czy to tylko pozory. :D
    Tak pięknie skacze... Miałby treningi z Erasinem, ale nie zawsze. Bo pewnie nie raz skusiłabym się na samotną jazdę, by jakoś bardziej polepszyć nasze relacje i zgrać się. Wygląda na dość kontaktowego, chciałabym spróbować się z nim dogadać, mieć możliwość jazdy na nim i rozwijania go sportowo, bo jestem pewna, że będzie sobie świetnie radził na zawodach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błąd w zgłoszeniu
    zapraszam na www.hipodrom-saganek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. TRENING
    *ogólne*
    nick: Podkowa
    adres bloga: rancho-arisha.blogspot.com
    kontakt: masz ;d
    *koń*
    imię: Sahab Amir
    boks: http://rancho-arisha.blogspot.com/2014/11/og-sahab-amir-acha-teke.html
    typ treningu: ujeżdżenie L

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja oferta została zrealizowana:
    http://summer-berry-stable.blogspot.com/2014/11/oferta-002.html
    Czekam na boks potomka, Boksi.

    OdpowiedzUsuń